Garanti Bank România informează că serviciile de internet și mobile banking, plățile de e-commerce, dar și site-urile garantibank.ro si bonuscard.ro sunt indisponibile “din cauza unor probleme tehnice”.
Banca mama, Garanti BBVA din Turcia care a anunțat că a fost ținta unui atact cibernetic de tip DDOS. “Este vorba de un atac de tip DDOS, menit să încetinească sau să blocheze accesul la serviciile de pe canalele digitale”, conform unui comunicat al băncii turce, care a precizat că lucrează la soluționarea problemei. Banca a dat asigurări că nu există riscuri în ceea ce privește confidențialitatea informațiilor clienților și securitatea financiară .
ACTUALIZARE 29.10.2019, ORA 7,30
Site-ul Garantibank.ro si serviciul de internet/mobile banking si-au revenit si pot fi utilizate in prezent.
ACTUALIZARE 29.10.2019, ORA 17,30
Garanti Bank a anuntat ca serviciile digitale sunt din nou functionale:
“Serviciile si platformele noastre digitale sunt din nou online!
Multumim clientilor pentru rabdare si intelegere!
Situatia care a dus la indisponibilitatea platformelor noastre digitale a fost solutionata, fara niciun impact asupra datelor sau sigurantei financiare ale clientilor.
Acum sunt din nou accesibile serviciile de internet si mobile banking, website-urile garantibank.ro si bonuscard.ro, precum si platile online/e-commerce.”
Sursa : https://www.bancherul.ro/