CARTOGRAFIEREA PRELUCRĂRILOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL
Toţi operatorii din sistemul public, persoanele împuternicite de operator, precum și operatorii din sistemul privat cu peste 250 de angajaţi, au obligaţia cartografierii prelucrărilor de date cu caracter personal efectuate, raportat la prevederile art. 30 din Regulamentul General privind Protecţia Datelor.
Chiar și operatorii din sistemul privat cu mai puţin de 250 de angajaţi au obligaţia cartografierii prelucrărilor în cazurile în care prelucrarea pe care o efectuează este susceptibilă să genereze un risc pentru drepturile și libertăţile persoanelor vizate, în cazul în care prelucrarea nu este ocazională sau prelucrarea include categorii speciale de date ori date cu caracter personal referitoare la condamnări penale și infracţiuni.
Descrierea softului pentru cartografiere conform cerintelor GDPR:
Ce primiti ?
O solutie practica, bazata pe experienta noastra, concretizata in actiuni de intreprins stocate intr-o baza de date. Aplicatia este configurabila si va ajuta sa impementati rapid cerintele regulamentului si sa dovediti ca ati intreprins masurile adecvate pentru protejarea datelor pe care dvs. le prelucrati.
Structura bazei de date:
- 1_Operator – stocheaza datele de identificare ale operatorului de date si ale procesatorilor
- 2_Colectii_Date_Personale – stocheaza colectiile dvs. de date cu caracter personal pe care le prelucrati
- 3_Utilizatori – stocheaza utilizatorii imputerniciti de dvs. sa prelucreze date cu caracter personal
- 4_Actiuni_Organizatie – evidenta actiunilor generale intreprinse de organizatie pentru protectia datelor
- 5_Grupuri – evidenta grupurilor de utilizatori si a grupurilor de obiecte care interactioneaza cu datele dvs. cu caracter personal
- 6_Actiuni_Grup – evidenta actiunilor concrete de intreprins pentru protejarea datelor
De ce este speciala aplicatia noastra ?
Majoritatea solutiilor furnizeaza o baza de date goala si o interfata de administrare, baza noastra de date cuprinde tot ce aveti nevoie pentru reusita proiectului dvs. Baza de date pe care noi o furnizam pentru ca dvs. sa stiti exact ce aveti de facut, cuprinde colectiile generale de date personale pe care noi le-am identificat in practica, actiunile generale, 23 de grupuri care trebuie sa aplice sau asupra carora trebuie sa se aplice actiuni si 61 de actiuni concrete de intreprins pentru protejarea datelor.
Interfata de administrare se bazeaza pe solutia VFront (open source front-end for MySQL) si permite actualizarea bazei de date intr-un mod de acces controlat si gradual pe baza drepturilor alocate. Avantajul acestei solutii este ca aplicatia poate fi accesata dintr-un browser web de pe orice PC sau dispozitiv mobil.
Ce trebuie sa faceti dvs. ?
Ne contactati, stabilim detaliile. Avem nevoie de un mediu de gazduire (PHP+MySQL), daca nu dispuneti dvs. asiguram gazduirea pe serverele noastre web.
Ce facem noi ?
Creem structura bazei de date, o populam cu tot ce trebuie, instalam si configuram aplicatia de administrare, creem utilizatori dupa nevoile dvs., va instruim cum sa o utilizati corect, va descriem in detaliu toate grupurile si actiunile de intreprins, simplificam daca este cazul, adaugam noi elemente daca este cazul si dvs. aveti solutia la cheie pentru cartografiere si masurile de intreprins pentru conformarea la cerintele GDPR.
Cat costa? Oferta este personalizata in functie de complexitatea activitatii dvs.
Livrarea se va face in baza unui contract de prestari servicii unde vom stipula drepturile si obligatiile fiecarei parti.