Cum strică hackerii Crăciunul comercianților: atacuri la POS

Cum strică hackerii Crăciunul ?

În apropierea sfârșitului de an, Google prezintă listele cu cele mai populare căutări realizate în 2017. Căutările anului 2017 scot în evidență oamenii, evenimentele și subiectele care au captat atenția românilor în acest an.

O creștere a atacurilor în care DDoS și sistemele POS au fost principalii vectori agravează situația, în special în perioada vânzărilor de Crăciun, atunci când sunt mai mulți cumpărători în magazin decât în mod normal.

Astfel, comercianții devin o țintă atractivă pentru infractorii cibernetici. Cercetarea arată că, pe parcursul anului trecut, a fost o explozie (până la 16%) atât a atacurilor DDoS, cât și a celor în care erau folosite vulnerabilități ale terminalelor POS. Aceste date indică faptul că, indiferent ce tip de furt plănuiesc infractorii cibernetici în această perioadă, e foarte posibil să folosească atacurile DDos sau vulnerabilitățile sistemelor POS.

În anul 2017 au fost observate mai multe breșe de securitate, raportate în sistemele de plată ale unor mari branduri: Chipotle, Hyatt Hotels și, recent, Forever 21. Conform celui mai nou raport DDoS Intelligence, și Kaspersky Lab a înregistrat o creștere ca număr și răspândire geografică a atacurilor DDoS inițiate de botnet-uri, în cel de-al treilea trimestru al anului 2017 fiind identificate ținte în 98 de țări (comparativ cu 82, în T2).

Mai multe pe : https://start-up.ro/cum-strica-hackerii-craciunul-comerciantilor-atacuri-la-pos/